Historie napisane zdjęciami

fotografia wnetrz nieruchomosci

Myślisz, że fotografia kulinarna zarezerwowana jest tylko dla restauracji? Nie, choć one naprawdę bardzo jej potrzebują. Dzięki soczystym zdjęciom, które ma się wręcz ochotę ugryźć, przyciągnie się wielu klientów, ale nie tylko lokale gastronomiczne potrzebują profesjonalnego fotografa. Są jeszcze inne firmy i osoby prywatne. One również mogą odmienić swoją działalność. Dziś trochę więcej o zdjęciach, ale nie tych szarych tylko kolorowych, stylizowanych fotografiach z jedzeniem na pierwszym planie.

fotografia kulinarna reklamowa

Magazyny i książki kulinarne, dlatego potrzebują dobrych zdjęć?

Jak przekonać czytelnika, że gotowanie potrawy jest warte zachodu? No, bo przecież samym opisem ciężko będzie zachęcić go do pójścia do sklepu i przemierzenia alejek sklepowych z listą produktów, które czasem trudno znaleźć. Właśnie po to są zdjęcia. Widzisz szarlotkę. Jest apetyczna, taka domowa, obok niej leżą lody, które powoli się topią, a ciasto paruje. Coś niesamowitego dla zmysłów – no, chyba że nie lubisz szarlotki, ale to się nie zdarza. Od razu po zobaczeniu takiej fotografii ma się ochotę biec do sklepu po jabłka i cukier waniliowy. Właśnie po to autorom książek kulinarnych i magazynów dla początkujących kucharzy amatorów są zdjęcia potraw.

Czy takie zdjęcie może wykonać każdy? Może, oczywiście. Czy będzie ono jakościowe i odda cały smak potrawy? Być może, ale naprawdę chcesz ryzykować sławę i pieniądze dla zdjęć telefonem? Myślę, że nie. Fotografia kulinarna to pewnego rodzaju symfonia. Tworzą ją smaki i aromaty, których nie czuć, ale jak fachowiec się dobrze postara, to można je zobaczyć. Telefon, choć dobry i często wyposażony w zaskakujący aparat, nie stworzy fotografii, która ma sprzedawać – bo takie jest zadanie dobrego zdjęcia. Ma ono sprzedać potrawę, a w rezultacie całą książkę kulinarną.

Fotografia Kulinarna

odwróćmy stronę – czyli o firmach z branży spożywczej

Bardzo często w magazynach kulinarnych, jak i książkach o tej tematyce znajdują się lokowania produktów. To normalne i nierzadko skuteczne – jeśli o zwiększanie sprzedaży chodzi. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który pracuje w firmie spożywczej i zastanawiasz się nad taką formą reklamy, to mogę powiedzieć Ci, że warto. Oczywiście wszystko trzeba zrobić profesjonalnie i odpowiednio, aby w ogóle takie lokowanie miało sens. Jeśli w gazecie pojawi się produkowany przez Ciebie jogurt i przedstawi się go bez dobrej stylizacji i pomysłu, to prawdopodobnie nikt go nie zauważy. A przecież nie chcesz wyrzucać pieniędzy w błoto. Prawda?

Właśnie, dlatego tak ważne jest skorzystanie z usług fotografa kulinarnego. Nie bierz na swoje barki dodatkowych obowiązków. Masz już ich za dużo. Jako przedsiębiorca skup się na sprzedaży, rozwoju marki i pracownikach, a przygotowanie zostaw profesjonalistom. Fotograf kulinarny nie tylko zrobi zdjęcie, ale również odpowiednio wystylizuje produkt, przygotuje go, oświetli i powie Ci, co zrobić, aby wyglądał on tak, że czytelnicy będą chcieli go zjeść – i to jeszcze zanim dokładniej przyjrzą się fotografii.

Modne menu lokalu gastronomicznego – jak powinny wyglądać zdjęcia w karcie dań? Rynek gastronomiczny to ciężki temat. Jest on pełen restauracji, które …

Jakie zdjęcia nieruchomości podnoszą zainteresowanie kupujących? Rynek nieruchomości rozwija się w zaskakująco szybkim tempie, a jego ewolucja jest czasem tak ogromna, że …

Jak powinny wyglądać zdjęcia potraw w aplikacji do zamawiania jedzenia? Zamawianie jedzenia przez internet jest niesamowicie wygodne.  Aplikacje takie jak uber eats, bolt …

Historie napisane zdjęciami Myślisz, że fotografia kulinarna zarezerwowana jest tylko dla restauracji? Nie, choć one naprawdę bardzo jej potrzebują. Dzięki soczystym zdjęciom, …

Jak powinna wyglądać sesja kulinarna? Fotografia kulinarna to zamykanie smaków na zdjęciu, dzięki podkreśleniu walorów dania. każdy, nawet najmniejszy składnik, powinien być …

BLOG Fotografia dla restauracji Mieliśmy przyjemność wykonać sesję zdjęciową w Restauracji Sofra Cafe w Warszawie. To miejsce w centrum Warszawy, gdzie przygotowują …

KONTAKT

Vega Studio

Tel. +48  511 579 346

Email: info@vegastudio.pl

ul. Zaruby 9,  02-796 Warszawa

godziny otwarcia

Pon. –  Pt.    09:00 – 19:00

Sob. – Niedz. 10:00 – 14:00

SOCIAL MEDIA